woensdag 27 juli 2022

Rondjes...


Hallo allemaal,

Fijn dat je mijn blog weer bezoekt.
Vandaag heb ik een verjaardagskaart om te showen.


Ik heb deze kaart gemaakt met kraftpapier als basis.
Hier heb direct de kleuren op aangebracht, met inkt de cirkels (gevuld/gekleurd)
gemaakt en de randen afgewerkt met de kleurpotloden.
Ook voor de schaduw heb ik potlood gebruikt en de witte inkt 
om de binnenkant te verzachten.


In de binnenkant van de kaart ook weer een cirkel terug laten komen.
Hoe meer cirkels ik tekende hoe leuker het effect te zien was.


Sommige cirkels heb ik ook omlijnd met een zwarte marker
om wat scherper contrast te krijgen.
Voor het stempelwerk heb ik alleen zwart gebruikt.
De witte spettertje maken de kaart helemaal af!

  

Gebruikte materialen
Kraftpapier 220 gr van CaftEmotions
Dun zwart papier
Dye inkt
Distress Oxide: Rustic wilderness, Dusty concord, Crushed olive, 
Tumbled glass en Villainous potion
Pigment/Stempelinkt
Brilliance, Moonlight white
Versafine clair, Nocturne
Embossingpoeder
Clear, super fine van Ranger
Stempels
Silhouet no. 24 van Nellie's Choice
Motive stamps no. 13 van Nellie's choice
Tekst van ArtSpecially 2021
Overig
Cirkel liniaal
Lightfast kleurpotloden van Derwent
Doezelaar
Zwarte marker

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


De ontvanger was zeer blij met deze kaart!

Als je een vaste volger van dit blog wil worden, 
wordt dit zeer gewaardeerd!

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten