woensdag 20 juli 2022

For You...

Hallo allemaal,

Ik ben heerlijk aan het kliederen geweest.


Allereerst heb ik de crackle paste verdeeld aangebracht op het papier.
En hierbij heb ik het stencil Paisley gebruikt.
Vervolgens heb ik de hele oplegkaart van kleurtjes inktspray voorzien.

Nadat alles goed droog was bleek dat de 
crackle paste er iets vanaf kruimelde.
Daarom de hele oplegkaart ingesmeerd met Mod Podge Gloss.
Oh ja, en ook dit gaf een erg leuk effect.

Op een paar delen een heel klein beetje silver embossingpoeder
gebruikt gewoon met mijn vingers wat verdeeld. Dit verhit met de heatgun.

Daarna een mengel gemaakt, op de craftsheet, met een beetje
 Silver dye spray, Nuvo glitterpaste en wat Pearl medium en dit goedje 
via de leaves stencil en paletmesje aangebracht.
Dit heb ik de hele nacht laten drogen.

Ik werd wel blij van het eindresultaat...
Dat kleine stukje papier was, als het ware, helemaal gaan leven.

Mijn plan was om een bloemige kaart te gaan maken maar nee
dan zou de achtergrond te veel verdwijnen.
Dat is dus de reden dat ik voor tekst heb gekozen.


Gebruikte materialen
Aquarel papier van De foamtastishe Huiskamer 200gr 
Dye inkt
Distress Oxide: Salvaged patina en Shaded lilac
Spray's
Izink Dye spray: Morning mist en Silver shine
Izink Shiny spray: Blue clair en Mouve pastel
Embossingpoeder
Stencil
Stansen
Cutting dies SL 390 van Studio Light Essentials
Overig
Pearl medium van De Foamtastische Huiskamer

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en geleverd worden.


Foamtastische groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Wat een GAAAAAVE achtergrond is dit Anja.....echt ontzettend MOOI.
    Wat een nachtje slapen zoal doet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen