woensdag 13 juli 2022

Willem


Daar ben ik weer,

Met een kaart voor een verjaardag van een 
krachtige man van karakter.
"stil" en toch prominent aanwezig.
Zo zijn echt niet alle mannen hoor ha ha


Nou kom ik er net achter dat ik ik al wel alle gebruikte spulletjes
heb genoteerd maar alle aantekeningen hoe ik deze
creatie gemaakt heb zijn spoorloos.
Dus vandaag is de kaart er ook eentje van weinig woorden.
Sorry


Gebruikte materialen
Licht crème papier 
Dye inkt
Distress: Ground espresso, Walnut stain en Weathered wood
Stempelinkt
Achival: Potting soil
Pigmentpoeders
Perfect pearl spray: Heirloom gold
Embossingpoeder
Clear super fine, weathered wood 
Glaze, weathered wood
Stempels
Clear stamps, tekst en old cars van Craft Sensations
Script van CraftEmotions
Stansen
Spellbinders: Clasic ovals small
CLCS no. 11 van Crealies
Oval Frame en Vintage Fleurishes Leaves van Joy Crafts

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten