woensdag 3 augustus 2022

Fifty years


Hallo beste volgers,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik 
gemaakt heb voor mijn vriendinnetje.
Ze is op 1 augustus maar liefst 50 jaar getrouwd met haar man.
Wat een feestelijke, bijzondere en leuke mijlpaal is dat zeg!!!


Momenteel zijn ze zich aan het settelen in hun nieuwe huisje
en dat valt verdraaid niet mee.
Al die verhuisdozen uitpakken en alles weer een plekje geven...
Maar ook er achter komen da je dingen hebt weg gedaan of weg 
gegooid die je eigenlijk nog wilde bewaren of juist nu goed kan gebruiken...

En natuurlijk gaat er ook van alles mis, Gordijnen die veel te laat geleverd worden, Het elektrisch kooktoestel wat maar niet geleverd wordt etc. etc.
De welbekende trubbels


Ik hoop van Harte dat ze nog heel lang samen mogen zijn 
en extra kunnen genieten van deze bijzondere dag.

De kaart is een beetje "over de Top" gemaakt
met diverse tintjes goud en materialen.


Bovenstaande foto is gemaakt van de binnenkant van de kaart.
Ook daar wat kleine details aan toegevoegd.

 

Gebruikte materialen
Crème kaart papier
Glitterpapier, goud
Glad goudkleurig design papier, glans en mat
Embossingpoeders
Relief gold, extra fine van IZink
Embossingfolder
Kleine hartjes
Stempels
Texture stamp Crackles van M. Design mm1628
Stansen
Flowermix en Flowermix large van CrafEmotions
Celebrate, Essentials emboss & Die no. 183 van Studio Light
Thinlits Green Gardens 661206 van Sizzix 
Cijfers en harten van Crealies
Overig
Antistatisch kussentje
Embossinginkt
Lijm
3D kit
Stansmachine
Heatgun
Opbol-pen

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Ik hoop jullie ook deze keer weer geïnspireerd te hebben 
met mijn creatie van vandaag.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten