woensdag 25 augustus 2021

Happy Flower


Hallo allemaal,

Elk jaar maak ik, natuuuuuuurlijk, een kaartje voor mijn zus om 
haar te feliciteren met haar verjaardag.
En vandaag is zij jarig!!!

Kleuren kiezen is echt niet moeilijk hoor want we houden 
beide ongeveer van dezelfde kleuren.
En toch blijft het een uitdaging om een leuke kaart te maken
die ook de uitstraling krijgt die ik wil bereiken.


Ik heb met een stukje mica meerdere keren inkt aangebracht op
op het papier. Steeds afgewisseld met de kleuren en tussendoor 
 natuurlijk alles gedroogd met de heat tool.
Verder ben ik heerlijk met de stempels bezig geweest.


Voor de bloem heb ik wat meer lilac en een klein beetje patina gebruikt.
De stempel vervolgens afgedrukt en de afdruk bewerkt met embossingpoeder.
Ik heb op de bloem ook met de script stempel wat afdrukjes gezet.
Na de bloem flink verkreukeld te hebben, de bloem in elkaar geplakt met toevoeging van de gestanste bloem van Card deco.

Tot slot de tekst gestempeld met het zwarte stempelinkt en de 
tweede afdruk met de Distress Glaze bewerkt.


Gebruikte materialen
Aquarel papier 185 gr van WaterArt
Dye inkt
Oxide: Salvaged patina en Shaded lilac
Stempelinkt
Versafine clair: Nocturne en Fantasia
Embossingpoeder
Primary ebony, super fine black van wow
Glaze
Stencils
Lotza dotz # 39 van Aall & Create 
Stempels
Sihouets  24 van Nellie's Choice
Gefeliciteerd, HL no. 8 van Crealies 
Tangled garden A4 van Chocolate Baroque
Script van Kaisercraft
Stansen
Open bloem van Card deco
Overig
Blending brushes
Stukje mica
Hoekpons X-cut Large
Dubbelzijdige tape

Creatieve groetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten