vrijdag 20 augustus 2021

Story Time


Hallo Foamtastische volgers,

Ligt het nou aan mij of maak ik de laatste tijd meer ronde creaties???
Ach, je weet wel...

Soms gebeurd het dat je extra geïnspireerd wordt door een bepaalde vorm.
En hier kan ik beter aan toegeven dan aan mijn "trek" in chocolade niet waar???


Deze creatie heb ik gemaakt met wit papier en Shimmer powder.
Op de foto zien de randjes er een beetje "nep" uit maar als je de creatie
in het echt ziet geeft het echt een leuk effect!


Natuurlijk heb ik de kaart zo gemaakt dat hij kan staan
dat is voor de ontvanger wel zo prettig nietwaar?


Natuurlijk zou je ook hele andere vormen voor dit type kaart kunnen gebruiken.
Probeer het eens, en ga spelen met je stansen die nu werkeloos in je kast liggen.
En heb je de basisvormen rond, vierkant, ovaal en rechthoekig niet?
Dan kan je natuurlijk terecht in onze webwinkel of
gezellig een keer komen winkelen in Goirle!


Gebruikte materialen
Pigmentpoeders
Embossingpoeder
Stempels
Bits & Pieces no. 53 van Crealies 
Stansen
XXL no. 7 Crealies

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.

Foamtastische groetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

2 opmerkingen: