woensdag 11 augustus 2021

Dinnetje....


Hallo lieve volgers,

Al weer een tijdje geleden heb ik voor mijn vriendinnetje,
een kaart gemaakt voor haar verjaardag.
Juist omdat zij in december jarig is heb ik voor zomerse kleuren gekozen.
Lekker dwars dus...

De felicitaties voor haar verjaardag, net na de kerstdagen, 
worden vaak effe snel, ook op de kerstkaart erbij gezet.
Jullie raden het al... inderdaad...
van mij krijgt ze steevast een echte verjaardagskaart!

platliggend

De inktkleuren heb ik door het stencil heen op het papier aangebracht.
Door dit stencil lijkt er beweging te komen op de achtergrond van de kaart.
De witte rand heb ik gemaakt met de "On the Edge" stans
evenals het tekst labeltje.

staand

Van de bloemen heb ik alleen het hartje met inkt gekleurd.
De blaadjes heb ik in een zachte tint groen gehouden
met hier en daar een iets donkerder accentje.


Gebruikte materialen
Artist drawing paper van Shut
Dye inkt
Distress inkt: Spiced marmalade, Abandoned coral,
Shabby shutters en Fossilized amber
Oxide: Spiced marmalade en Ripe persimmon
Stain: Tarnished brass
Embosingpoeder
Sparkle white
Stencil
Botanical leaves van CraftEmotionStempels
Stempels
Tekst van Crealies
Stansen
On the edge no. 7 en blaadjes van Crealies
Blaadjesstans van Joy
Dahlia van E. Craftdesign
Overig
Blending foam en brushes
Heat tool
Dubbelzijdige tape

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 


Ze was Super blij met haar kaart en hij heeft nog lang op haar kast gestaan.
Oh ja, en weggooien? nee, dat doet ze nooit!
Ze stopt ze heel zorgvuldig in een bewaar-box...lief he?

Creatieve verjaardags groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. I love the pretty colours you have used here on this slim line card. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen