woensdag 1 september 2021

Sfeer


Deze keer laat ik de jaarlijkse verjaardag kaart voor mijn zwager zien.
Het is een sfeervol tafereeltje geworden helemaal in de 
fantasiewereld van Lavinia Stamps.

Regelmatig val ik weer terug op deze stempels en inkt techniekjes.
Gewoon omdat ik het zo mooi vindt.
Ook het kleurgebruik is helemaal relaxed.


De welbekende Distress inkten blijven fantastisch om bij deze 
blending techniekjes te gebruiken.
De sfeer die langzaam aan onder je handen te voorschijn komt 
maakt mij blij...
Maaaaaar, als je dan met je witte pen een accent wil aanbrengen rond de 
neus van het egeltje en die begint te haperen.... dan uhhu
Mopper ik even hardop...

 

Gebruikte materialen
Artist drawing paper
Paars linnenpapier
Dye inkt
Distress inkt: Tumbled glass, Blueprint sketch, 
Stormy sky, Chipped sapphire, Faded jeans en Salty ocean
Stempelinkt
Versafine Clair: Nocturne, Medievel blue en Fantasia
Embossingpoeder
Clear hologram sparkle van wow
Stempels
Willow, Wallace family, Creeping vine
Tree branch van Lavinia stamps
Silhouet 24 en Waves 014 van Nellie's choice
Overig
Gelly roll, bright white 0.3 en 0.4 mm


Intussen zit de kaart in de envelop en is op weg gestuurd naar Engeland 
samen met de felicitaties voor zijn 65ste verjaardag natuurlijk.

Creatieve stempelgroetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anja. Wat een schattig egeltje. Mooie blauwtinten heb je gebruikt voor de achtergrond.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het met inkt werken is aan jou WEL besteed. Opnieuw een SUPER MOOIE kaart Anja.
    Had je het neusje van het egeltje op willen laten lichten in de maneschijn?
    Zie het zo voor me.....ping ;)
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen