woensdag 15 september 2021

Foamastic Challenge September 2021



Er was weer een spannende en nieuwe Challenge bekend gemaakt  
voor de maand September, de achtste alweer:

We lieten ons als DT ook inspireren door dit mooie moodboard
 en hebben ook als team weer een aantal voorbeelden gemaakt.
En deze creatie is mijn bijdrage.


De basiskaart is gemaakt van paars linnenpapier 13 x 27 cm, dubbel gevouwen.
De oplegkaart is gemaakt van kraftpapier wat ik heb bewerkt met de acrylverfjes.
Bij het wisselen van de kleuren heb ik tusendoor alles steeds gedroogd met de heatgun. Vervolgens heb ik diverse stempelafdrukje erop gestempeld 
en met een betaalkaart de strepen gemaakt. 
De Purple pearl acrylverf heb ik wat verdund met water en 
met een kwastje op het papier gespetterd. (ook voor de binnenkant)


De glitterpaste heb ik, na het op kleur brengen, samen met behulp van het 
stencil op een afgescheurd paars stukje papier gesmeerd.
Ook voor de binnenkant alvast op een hoekje papier gedaan.
Nadat alles gedroogd was heb ik alle details samengebracht en 
vast gezet en ook de binnenkant netjes afgewerkt.

 

Gebruikte materialen
Stempelinkt
Versafine clair: Fantasia
Archival: Coffee
Acrylverf
Dioxazine purple en Salem blue van DecoArt
Purple pearl van DecoArt
Embossingpoeders
Stencils
Lotza Trianglz #105 van AALL&Create
Stempels
Industrial 0.2 van Studio Light
Stansen
Crealies Decorette xl no. 7, XXL no. 74 en X-tra no. 117
Overig

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de webwinkel kan vinden en/of bestellen stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.


Foamtastische groetjes, Anja



Alle links verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

1 opmerking: