woensdag 7 april 2021

HAPPY...


Hallo Foamtastische volgers,

Een nieuw inspiratiekaart voor jullie.
En dit is echt weer zo'n creatie die je eigenlijk in het echt zou moeten zien.
Want pas dan zie je het mooie effect en de intense kleur
van de shimmer powder die ik heb gebruikt.


Omdat ik een beetje invloed wilde hebben op de vorm van de 
achtergrond heb ik gekozen voor aquarelpapier.
Dit papier kan namelijk nogal een boel water hebben en 
dat laat zich dan een beetje sturen.

Ook het stempelen ging best goed hoor.
Om een ander effect te krijgen heb ik gestempeld met 
Versafine Clair omdat de stempel nogal wat details heeft.
Maar ook omdat deze inkt nog eventjes, soort van vochtig, 
blijft en het embossingpoeder eraan blijft plakken.

Door nu niet de hele tekst te bestrooien met het embossingpoeder 
gaat het er toch weer anders uit zien.
Ik heb er maar een dun laagje op gestrooid en heb 
ook wat plekjes over geslagen.
Op onderstaande detail foto's kun je het wat beter zien. 
Dit kan je met veel soorten embossingpoedertjes doen hoor.😄

 

Gebruikte materialen
Stempelinkt
Pigmentpoeders
Embossingpoeders
Antique gold
Stempels
A6 Achtergrondstempel, van CraftEmotions
Overig

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.


En binnenkort kan je deze kaart zelf in het echt gaan bekijken
in De Foamtastische Huiskamer.
Laat je ons even weten wat je er van vind???

Foamtastische groetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten