woensdag 14 april 2021

Foamtastische Challenge April 2021



Hallo beste volgers,

Weten jullie dat er ook deze maand weer een hele leuke 
challenge loopt bij 'De Foamtastische Huiskamer' ???


Ik heb, zo halverwege, een voorbeeldcreatie gemaakt en 
laat jullie dit vandaag via mijn blog en Facebook aan jullie zien.

De basiskaart is wit, daar bovenop heb ik de kleuren geel verwerkt.
Met behulp van de stansen heb ik het raster gemaakt en 
met Foamtape op de kaart vast gezet.


Natuurlijk kunnen de bloemen op deze kaart niet ontbreken 
en samen met de blaadjes heb ik ze aan de rechterkant vast gekit.
Het kleine tekstje is het puntje op de i.

 

Gebruikte materialen
Soft Finish cardstock
Dye inkt
Stempels
Tekstje is van M. Design
Stansen
Fall vine van Scrapping Cottage
Set of 3 no 50, Uno no. 50 en 
Overig

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.


Kijk voor verdere info op Facebook en wordt lid van deze leuke groep.
En het wordt nog leuker als je ook mee gaat doen... 

Foamtastische groetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten