woensdag 21 april 2021

In the Spotlights two



Hallo trouwe volgers,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor de 
Tweede In the Spotlights serie 'Flower Heads & Luscious leaves'
van IndigoBlu.


Als eerste heb ik kleine stempels gebruikt en de afdrukjes 
met clear embossingpoeder bewerkt.
Daarna ben ik heerlijk met de twee kleurtjes oxide inkt aan het 
kliederen geweest om de achtergrond te maken.
Dit noemen ze ook wel de resist techniek.
Hiervoor heb ik een enkel, blanco kaartje gebruikt wat
ik iets kleiner heb gesneden.

De bloem heb ik met wit embossingpoeder gemaakt, uit geknipt
en bovenop de kaart vast gezet.
Ook de tekst heb ik uit een enkel blanco kaartje gestanst, voorzien van wit embossingpoeder en met een paar kleine dotjes lijm, 
naast de bloem vastgeplakt.


Gebruikte materialen
Dye inkt
         Seedles preserves
Embossingpoeders
Stempels
Stansen 
Overig

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.

Foamtastische groetjes, Anja


Alle weblinks verwijzen direct door naar
de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

1 opmerking:

  1. Leuke kaart met mooi gemaakte achtergrond. Leuk die witte accenten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen