donderdag 29 april 2021

Black and White


Hallo allemaal,

Hier weer een kaartje wat misschien als inspiratie kan dienen.
Het is een zwart-wit creatie geworden die ik gemaakt 
heb met twee IndigoBlu stempels.


De bloem op de kaart heb ik 2 x met zwarte stempelinkt op een 
wit kaartje gestempeld en bewerkt met clear embossingpoeder.

De borderstempel heb ik meerdere keren op zwart kaart papier  
afgedrukt en bewerkt met wit embossingpoeder.
Deze randen heb ik in 3-D op de kaart geplakt en op de 
hoek, om en om, over elkaar heen geplakt.

Op onderstaande detail foto's kan je misschien wat beter zien wat ik bedoel.


Zelf vind ik zwart-wit creaties altijd iets aparts hebben.
Wat vinden jullie er van?

Gebruikte materialen
Zwart kaartpapier 160 gr.
Stempelinkt
Embossingpoeders
Stempels
Overig

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.


Foamtastische groetjes, Anja


Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

1 opmerking: