zaterdag 2 april 2016

Stempeluhhhh


Hallo beste blogbezoeker, 

En en???? Zijn jullie naar de
Knots Gekke Kaarten- en Scrap dagen geweest????

Vandaag gaat de vierde Crealies Blogestafette van start en wil ik jullie een kaart laten zien waarbij ik eigenlijk alleen gestempeld heb.

Hiervoor heb ik de Bits & Pieces no. 39 gebruikt. 
En wat een leuk effect geeft deze stempel zeg!




Verder heb ik gebruikt
Wit papier van Schut 225 gr
Inkt: Broken china
Perfect pearl: Turquoise (spray)
Embossingpoeder: Clear super fine

De achtergrond heb gemaakt met inkt en perfect pearls.
De randjes van de onderkaart heb ik bewerkt 
met een beetje embossingpoeder.

Morgen zal Miriam haar voorbeeldkaart laten zien.  

Volgende week is het eindelijk zo ver.....
Het ArtSpecially Event 2016
Dit is een echt onwijs leuke en gezellige beurs 
waar je als stempelaar of inktknoeier echt geweest MOET zijn.
Dit stempelevent is op 9 en 10 april in Nijkerk.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking: