maandag 11 april 2016

Softy


Hallo beste Fans,

Vandaag wil ik jullie weer een creatie laten zien.

Als ik andere kleuren gebruikt had, 
zou je bijna denken dat het een kerstkaart is.

Decorette no. 13
Bits & Pieces no. 43

Detail foto van de Decorette.

Na het uitstansen heb ik de decorette op kleur gebracht en weer terug geplaatst.
Daarna het papier wat hoger op de kaart gezet.
Alleen het kleine sterretje heb ik los geknipt en in het midden, 
op de achtergrond, vastgeplakt.

Verder heb ik gebruikt
Zalmkleurig soft/fluweel papier
Inkt: Tea dye
Embossingpoeder: Clear super fine


Detailfoto.

Gisteren ben ik naar het Stempel Event in Nijkerk geweest.
Wat is dat toch een heerlijke, vrolijke en inspirerende beurs!!! 

Ik had weer van alles willen kopen en uit willen proberen. Maar ja....
Het geld was weer veel te snel op en om 
alles uit te proberen was de tijd weer tekort.
Wel weer een aantal hobbyvriendinnen gesproken,
nieuwe mensen ontmoet en een heleboel gezien!

Ik wens jullie nog een hele fijne maandag toe!

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart met die sterren. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Anja en leuk met die sterretjes.
    Super fijn dat we elkaar weer eens gezien hebben zondag.
    Dikke knuffel, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen