zondag 24 april 2016

Voor Ad


Hoi allemaal,

Toen ik van start ging met de verjaardagskaart voor mijn 
zwager wilde ik gelijk aan de stempel.
Waarom weet ik niet maar ik ben gewoon lekker aan de slag gegaan.
Eerst de kleuren inkt uitgekozen en het achtergrond papier gemaakt.


Gebruikte materialen:
Glad wit papier
Donker paars papier
Inkt: Chipped Sapphire en Dusty concord
Embossingpoeder: Clear super fine
XXL no. 7 en 21 en Tekst & Zo J11 van Crealies
Stempels: Chocolate Baroque, Teeny Weeny 
     en Lavinia stamps, Willow

  

Ik wilde de kaart, na het zien van de gemaakte achtergrond, 
een ietwat mystiek tintje meegeven.
Daarom eerst de willow op de achtergrond gestempeld.
Het kleine boompje, het blad en de tekst 
wilde ik meer op de voorgrond hebben.
Daarom gemat op het donker paarse papier.


Een hele fijne stempeldag toegewenst!

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Het stempelen is je goed vergaan Anja.....wat een prachtig kaartje heb je er mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Anja.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen