maandag 28 maart 2016

Free style


Free style???

Zoals beloofd laat ik jullie vandaag de kaart zien die ik heb gemaakt met het 
zelfgemaakte achtergrond papier. (zie HIER)
De kaart is gemaakt met de Crealies Create a Card stansen no. 22
en er is een download voor gemaakt.

Free style, gewoon omdat je deze kaart op verschillende 
manieren kan neerzetten.
Dit omdat ik regelmatig hoor dat mijn kaart vaak lang "tentoongesteld" blijven.


Dit was het eindresultaat van de 
Tutorial & Tips van Anja


Na het stansen en vouwen ziet het er zo uit.
Heb het dus als designpapier gebruikt.


Na alle onderdelen te hebben gestanst 
en voorbereid kan het oppimpen beginnen.....


 En dit is dan het eindresultaat!
En het is nu duidelijk te zien dat de vormen op verschillende 
Gebruikte materialen
Wit papier
Inkt: Wilted violet
Embossingpoeder: Iridesent ice



Wat ik een voordeel vind van deze kaartvorm 
is dat hij mooi bij gegeven bloemen kan staan. 
Een beetje rond de vaas gezet.
Vooral omdat de kleuren van de bloemen en/of de kleur van de kaart 
meestal door mij op elkaar worden afgestemd.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten