dinsdag 5 november 2013

Wilma kaart..


Yeeeeeah, Hieper de Piep...

Wilma van ons Crealies design team was op 1 november jarig.
Natuurlijk weer een leuke kans om haar te verwennen 
met een eigen gemaakte kaart.
Ik wilde graag iets maken met wat zachtere kleurtjes die goed bij haar passen.
En weet je....ik was blij met het eindresultaat ;-)


Gebruikte materialen:
Wit papier
Wit glanzend stempelpapier
Distressinkt: Spiced mamelade, Shaded lilac
en Tubled glass
Perfect Pearls: Pearl
Stempels van Lavinia
Embosspoeder: clear ultra thick
Crealies producten:
Tekstrand CL TT 02
Vlinders CL DB 02
Decorette CL DC 02
Tekst stempeltje 'Speciaal voor jou'
 
Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Dat is een hele mooie kaart, en ook mooie kleuren heb je gebruikt ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi, lieve Anja,
    Hoe weet jij dat die zachte kleurtjes bij mij passen? ☺☺☺
    Enneh.....ook ik ben blij, zelfs heel BLIJ, met het eindresultaat.
    DANK JE WEL.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, nou mijn naamgenoot word nogal verwend met deze prachtige kaart. Aangezien ik ook zo heet is tie toch ook wel een beetje voor mij, hahaha. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen