vrijdag 8 november 2013

Echt triest

 
Een triest bericht,
 
Lieve mensen, het zal je maar gebeuren...
Je krijgt van de artsen, na het volgen van chemo en alles wat daar bij komt kijken, te horen dat je kankervrij bent en dat je weer plannen kan gaan maken.
Een super goed bericht zou je zo denken.
Een kleine twee weken later krijg je koorts, je wordt opgenomen in het ziekenhuis en al snel hoor je dat ze heel veel uitzaaiingen hebben gevonden.
En dan.....ben je er binnen een dag of drie niet meer...
 
Wat een verdriet, wat een machteloosheid,
wat een boosheid etc. etc.
Een passende kaart maken is dan zwaar...
en daarom ook niet zo perfect als ik zou willen.


Gebruikte materialen:
Crème glanspapier
Mat goudkleurig papier
Embosspoeder: Pearl gold
Oval frame van Joy
Leabilities: Corner flowers
Frame oval van cart us
Stempel kruis van Inkadinkado
Crealies producten:
Nonstopstempel CL NS 06
 
Groetjes, Anja

14 opmerkingen:

  1. Anja je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Ik begrijp dat het maken van deze kaart heel zwaar was, ik wens je heel veel sterkte.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg! niet te bevatten! sterkte gewenst.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje ik krijg er een brok van in mijn keel, maar wat een stijlvolle kaart !
    Sterkte, liefs Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben net volger van je geworden,maar de kaart is mooi.heel veel sterkte.

    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anja toch.....dit is inderdaad een heel triest bericht.
    Het is te begrijpen dat je niet enthousiast met inkt e.d. aan de slag gaat.....toch is dit een STIJLVOL kaartje.
    Sterkte meis.....liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is toch zo'n rotziekte waar je maar geen grip op krijgt, een echte sluipmoordenaar. Heel verdrietig maar fijn dat je zo'n mooi kaartje voor de nabestaanden hebt gemaakt, hier zit je gevoel in en dat is heel waardevol, sterkte en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oei...hier krijg ik een naar gevoel in mijn buik....wat erg...en zo snel dan nog!
    sterkte. je kaart is voor die gelegenheid erg mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vreselijk, en in mijn ogen ook een medische misser, eerst kankervrij en na 2 weken zoveel metastasen dat je eraan komt te overlijden!! Je kaart is 'mooi'.. Wens je veel sterkte!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och Anja wat een vreselijk bericht lees ik.....ik wens je heel veel sterkte. Je kaart is heel mooi en ik begrijp dat het heel moeilijk voor je was deze te maken.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woorden schieten dan tekort Anja, jouw gevoel zit in deze kaart en is zo waardevol! liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve allemaal, Wat een bijzondere en enorm lieve reacties....Dank jullie wel!!! Liefs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh...wat een vreselijk bericht! Ik wil je veel sterkte toewensen.
    Je kaart ziet er heel mooi uit, precies goed voor deze gelegenheid.
    Gr. Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,

    Dat hoort je inderdaad heel erg veel om je heen, eerst ben je genezen verklaard en dan een paar weken later zit het lichaam helemaal vol.
    Het is en blijft een rare ziekte.
    Je condoleance kaartje is prachtig voor deze gelegenheid.
    Veel sterkte gewenst.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen