vrijdag 22 november 2013

een witte...

 
Fijn dat je weer even komt kijken op mijn blog.

Vandaag plaats ik een kaart die ik voor
mijn vriendin heb gemaakt 
voor de start van de eerste chemo kuur.
 Voor deze kaart overtuigd en bewust voor wit gekozen.


Gebruikte materialen:
Wit linnen papier
Vloeibare heldere lijm
Embossfolder van craftstool
Glitter: Iridesent white
Leabilities: Corner flowers
Nestabilities: Scalloped labels one
Wit lintje
Crealies producten:
Bloemen CL CF 20
Blaadjes CL CS 11
Fijn bladwerk CL CS 21

De label kan eruit geschoven worden,
Dom van mij, maar ik ben het vergeten om op de foto te zetten.
 
Creatieve groetjes, Anja

7 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi kaartje, leuke details,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, je bloemen zien er schitterend uit!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een PRACHTIG en STIJLVOL kaartje Anja.....wit is en blijft MOOI enneh.....mijn "FAVORIET"
    Nog een fijne vrijdag en alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart !
    Een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Witte kaarten zijn zo mooiii, een prachtkaart Anja!
    Zal je vriendin vast heel blij mee zijn, sterkte voor haar.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo wat is hij mooi je witte creatie.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen