vrijdag 29 november 2013

X-Mas...


Het is weer heerlijk Crealies vrijdag en
na de uitdaging van afgelopen zondag nu iets heel anders.
Deze keer heb ik een kerst-label gemaakt in weer een hele ander stijl en sfeer.
 
 
Gebruikte materialen:
Zwart en gekleurd papier
Strikje
Zwarte stof
Acryl verf zwart
Houten figuurtjes van Xenos
Distressinkt: Broken china
Distress stains: Brushed pewter en Antique bronze
Embosspoeder: Silver
 
Crealies producten:
Creative shape CL CS 04
Creative flower CL CF 17
Creative shape CL CS 20
Creative Double fun CL DF 03
Creative open flower small CL COFS 01
Decorette CL DRO 02

De Decorette en de open flower small zijn wat
minder goed zichtbaar omdat ze in de
achtergrond zijn verwerkt.
  
Creatieve groetjes, Anja

6 opmerkingen:

  1. bijzonder!! ik vind dit erg mooi. wat mooi gemaakt.knap hoe je dit hebt gemaakt met al die materialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is apart zeg, echt heel erg mooi gemaakt !
    Alvast een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt, ik vind het heel bijzonder :-))
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Anja en heel bijzonder.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je deze Label SUPER mooi gemaakt Anja, hij is heel mooi geworden en ik kan het weten.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige creatie Anja , ik weet nu al ......daar is iedereen weg van .
    Iets heel anders en super om te maken een dikke 10 van mij Henriƫtte Verduijn.

    BeantwoordenVerwijderen