donderdag 18 januari 2024

Flowery


Hallo volgers van mijn blog

Ik heb weer een verjaardagskaart gemaakt voor mijn kleine vriendin.
Ze is dol op bloemen en ook vooral van kleurrijke bloemen.
Het liefst ook heerlijk geurend.


Nadat ik deze kaart bijna klaar had werd ik al blij van deze kleurcombinatie.
Zo fris, vrolijk en zoals ik het altijd zeg, helemaal in balans.
Wat vinden jullie ervan?

De achtergrond is gemaakt met de Oxide inktjes.
Ik had ze op mijn craftsheet gedaan, water erbij en hop deppen maar...
Natuurlijk heb ik steeds het papier gedroogd met gebruik van de heat tool. 
Voor het maken van de bloemen heb ik een stukje papier op kleur 
gemaakt met de Wilted violet distress oxide inkt.
Hieruit vervolgens de bloemen gestanst.
De tekst heb ik ook gewoon met de Distress Oxide inkt
gestempeld.


Gebruikte materialen

Papier
Artist Drawing paper 225 gr, van Schut
Dye inkt
Distress ink Oxide, Mowed lawn en Wilted violet
Stempelinkt
Versafine clair, Purple delight
Embossingpoeder
Clear super fine van Ranger
Stempels
Tekststempel van CraftEmotions
Stansen
Cutting & Embossing Die Square van Joy Crafts
3D flowers, Innerpeace van JMA studio Light
Overig
Glittertape voor bloemhartjes
Papiersnijder
Heat-gun
Tacky glue
Magnetisch Glass Craft Mat


Ze was weer enorm blij met haar kaart
hij staat nu nog steeds op kast vertelde ze.
"Kan ik er lekker vaak naar kijken..." zo was haar reactie!

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. o wow wat een prachtige kaart en die stans zo fijntjes er om heen!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de vrolijk gekleurde achtergrond, mooie stans en prachtige bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart…mooi gedaan!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen