woensdag 10 januari 2024

Dubbelop


Hallo beste volgers,

Allereerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar toewensen
met de hoop op betere tijden voor de hele wereld!

Met mijn bijdrage via dit blog hoop ik anderen te kunnen inspireren,
van elkaar te leren en elkaar te steunen!
In het klein beginnen om naar elkaar om te zien
geeft vaak een goed effect nietwaar?


Vandaag wil ik jullie een neverending kaart laten zien die ik heb 
gemaakt voor mijn Fysiotherapeut. Omdat hij ook net voor de feestdagen 
jarig is heb ik er deze keer een combinatie kaart van gemaakt.
het patroon is momenteel heel makkelijk op facebook
 of op internet terug te vinden.


Gebruikte producten
Designpapier in blauwe tinten uit de Wintergarden serie
Artist Drawing paper 225 gr van Schut
Dye inkt
Distress ink, Chipped sapphire
Embossingpoeder
Relief silver en Relief Jasmine van IZink
Stempels
Bits&Pieces, open cirkeltjes van Crealies
Kerstboom van 'T Scrapbook Atelier
Mini Stars van Lavinia Stamps
Stansen
Card deco Essentials Text die 110
Ballonnen, sneeuwkristallen en de tekst december van Crealies 

Overig
Versamark
Heatgun
Atistatic bag
DZ tape
Tacky glue
Afteken potlood
Liniaal en Geodriehoek.


Ik ben erg blij met het eindresultaat.
En ook het kaartmodel vind ik erg leuk
mede ook doordat er even een "Echte" kerstboom 
te zien is.


Het maken van de foto's moest even snel tussendoor en het begon ook net 
te regenen dus helaas niet zo veel plaatjes kunnen schieten.

Heel veel en creatief plezier!
Anja

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie never ending kaart!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk modelletje, ik kreeg deze een afgelopen kerst, moet nog even uitdokteren hoe het werkt maar echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen