vrijdag 24 december 2021

Kerst impressie



Beste mensen,

Vandaag, op de dag voor kerstmis 2021, 
wil ik jullie een paar door mij gemaakte creaties laten zien.

Ze zijn allemaal op de post gegaan
Heb je er vragen over stuur mij gewoon even een berichtje...

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en ik zou het zeer waarderen 
als je ook een vaste volger van dit blog wil worden!!!


Gebruikte materialen (9)
Zwart papier
Koper/brons kleurig papier
Waterverf
Metalic copper
Embossingpoeder
Metalic copper Sparkle van Wow
Stempels
Mini stars van Lavinia Stamps
Cottage van Card deco
Stansen
Cutting dies round van Card deco Essentials
Overig
Fanbrush
Versamark

XXXXXXXXXX


Gebruikte materialen (4)
Wit kaartpapier
Soft finisch cardstock / Fluweel karton
Dye inkt
Distress inkt: Villainous potion, Forest moss 
en Peeled paint
Stempelinkt
Versafine clair: Fantasia
Embossingpoeder
Irridescent Sparkle van IZink
Stencils
Starry night van Dutch Doobadoo
Stempels
Tekst van Studio Light essentials no. 417
Stansen
XXL no. 93 van Crealies

XXXXXXXXXX


Gebruikte materialen (2)
Aubergine papier 120 gr 
 Crowley Crème 120 gr
Dye inkt
S.U.: Perfect plum
Stempels
Combi stamp Leabilities Christmas trees van Leane Creatief
Stansen
Cardzz no. 152 van Crealies
Overig
Foamtape 2 mm

XXXXXXXXXX


Gebruikte materialen (9)
Zwart papier
Goud kleurig papier
Waterverf
Metalic Gold
Embossingpoeder
Relief gold, extra fine van IZink
Stempels
Cottage van Card deco
Stansen
 Cutting dies round van Card deco Essentials
Overig
Fanbrush
Versamark


Binnenkant van de kaart.

XXXXXXXXXX


Gebruikte materialen (14)
Zwart kaart papier
Aquarelpapier van WaterArt 185 gr
Dye inkt
Distress Oxide: Vintage photo, Fired brick, Forest moss, 
Walnut stain en Peeled paint
Stempelinkt
Versafine clair: Shady lane en Nocturne
Stempels
Sending Joy van no. 54 van Studio Light
Mini Holly en Tree branche van Lavinia stamps
Overig
Liquid Appliqué


Verder wens ik iedereen hele hele fijn feestdagen
en een gezond en super fijn creatief 2022 toe!!
Maak er wat van!

Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten