zondag 12 december 2021

IndigoBlu Spotlight Christmas Special



Hallo allemaal,

Vandaag een blogbericht over de IndigoBlu Spotlight Christmas Special.
Ik wil jullie mij bijdrage laten zien.


Ik heb een slimline kaart gemaakt met de stempel
'Magical Christmas Tree' van IndigoBlu A5.


Het papier voor de basiskaart heb ik op kleur gebracht met de 
Distress Oxide inkt en natuurlijk ook wat water.
Daarna met de twee Distress oxide kleuren ook gestempeld om 
de achtergrond wat effect te geven.
Het fluweel papier heb ik met de Distress inkt Villainous potion bewerkt.
Daarop heb ik, 1 keer, met zwart stempelinkt de boom gestempeld.
Daarna nog 3 keer de boom afgedrukt op het donker paarse papier
 maar nu bewerkt met het goudkleurig embossingpoeder.


Voor de slingers van de boom het ik goudkleurig embossingpoeder 
én daarna ook het glitter embossingpoeder gebruikt.
Deze slingers van de boom zijn dus twee keer warm geworden door de heat gun.
Heel fijn dat IZink embossingpoeder dit 2 keer verwarmen toelaat.
Bij de meeste merken verkleurd het dan in een vieze of rare witte kleur.

Het sierrandje heb ik gemaakt met de Fantasy border stans van Card deco.
Verder spreken de IndigoBlu stempels voor zich en ze zijn erg prettig in 
gebruik en ook makkelijk schoon te maken.


Gebruikte materialen
Soft finish fluweel papier
DyeInkt
Distress inkt: Villainous potion
Distress Oxide: Broken china en Salvaged patina
Stempelinkt
Versafine Clair: Nocturne
Embossingpoeder
Distress Glaze: Salvaged patina
Stempels
Magical Christmas Tree van IndogoBlu
Stansen
Overig
Stempelreiniger

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.

 

Foamtastische Stempelgroetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

2 opmerkingen: