maandag 20 december 2021

Kerst Cadeau


Hallo beste volgers,

Vandaag een cadeauenvelop in kerstsfeer.
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik het papier meestal 
zelf op kleur breng, m.a.w. het "design" papier zelf maak.
En deze creatie is dus een uitzondering op die regel ;-)


Ik heb het Purple Holiday's papier van CraftEmotions gebruikt 
samen met zwart kaart papier.
De boog heb ik gemaakt door een ovaalvormige stans te gebruiken 
en die niet helemaal door de machine heen te halen.
Voor het designpapier heb ik een maatje kleiner gebruikt zodat 
 het mooi op het zwarte papier gemat kon worden.

Het flapje van de cadeau envelopje heb ik voorzien van een sierrandje.
Hiervoor heb ik de super handige slimline stansset van Card deco gebruikt.
Met de Crop a dile de kleine gaatjes gemaakt voor het lintje.

  

Gebruikte materialen
Zwart kaart papier
Designpapier A5, Purple Holidays van CraftEmotions (bestellen via mail)
Dye inkt
Distressinkt, Dusty concord, Bundled sage 
Stempelinkt
Archival, Jet black 
Versafine clair, Nocturne
Stempels
Tekst voorzijde van Studio Light no. 54 (bestellen via mail)
Tekststempel 'Kerstgroetjes' van Card deco
Stansen
Card deco Slimline Die, Fantasy borders
Florels 12, Pointsettia Elizabeth craft design (bestellen via mail)
Overig

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en geleverd worden.


Op deze foto staat het kleine kaartje wat in het vakje 
geschoven kan worden.
Hierin kan je een persoonlijke boodschap schrijven.
 Natuurlijk past er ook een cadeaukaart of tegoedbon in.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en ik zou het zeer waarderen 
als je ook een vaste volger van dit blog wil worden!!!

Ik wil iedereen, 
 Toppie fijne feestdagen en een gezond, 
gezellig en super creatief 2022 toewensen!


Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten