woensdag 7 juli 2021

Pink Rose


Hallo Lieve volgers,

Ik wilde jullie deze creatie ook nog laten zien.
Het is een verjaardagskaart voor mijn moeder.


De kaart is 16 x 11 cm en de oplegkaart is 15.5 x 10,5 cm 
van licht crème kleurig papier.
Het papier heb ik op kleur gemaakt met Groene bister 
wat ik heb opgelost in water.
Maar eerst heb ik met versamark stempelafdrukjes op het papier gezet 
en dit bewerkt met clear embossingpoeder.
De resist techniek maar dan zonder dat het embossingpoeder 
er weer vanaf gehaald is.
De roos heb ik ook met de distresinkt en de bister 'ingekleurd' 
en ik ben best tevreden over het eindresultaat.


Gebruikte materialen
Crème papier
Dye inkt 
Distress inkt: Victorian velvet
Pigmentpoeder
Bistre, Groen
Embossingpoeders
Clear, super fine
Gold, super fine
Stempels
Lovely moments van Studio Light

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 


Creatieve groetjes, Anja 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten