woensdag 14 juli 2021

Monique birthday


Een hele goede dag,

Leuk dat je weer eventjes komt kijken...
Vandaag heb ik weer en verjaardagskaart die ik aan jullie wil laten zien.
Monique was jarig in maart dus dat is al eventjes geleden. 


De dwarsbalk heb ik als eerste gemaakt met behulp van tape. 
De inkt heb ik aangebracht met de blending brushes.
Gelijk daarna heb ik er een laagje perfect pearls overheen aangebracht.
Vervolgens met een fijn waaier penseeltje er wat water op gespetterd.
Nadat alles echt goed droog was het opgepoetst met een stukje keukenpapier.
Hierdoor krijg je een mooie glans

Binnenkant van de kaart

Voor de 'ballen' heb ik eerst een masker gemaakt van printpapier 
waaruit, diverse maten, cirkels gestanst zijn.
Ook hier heb ik de blending brushes gebruikt om de inkt aan te brengen.
Met een kleurpotlood heeft elke bal een 'randje' gekregen 
hierdoor wordt de cirkel als het ware transparant.


Gebruikte materialen
Artist Drawing paper 225 gr. van Schut
Donker blauw, geribbeld en glanzend papier van Juma
Dye inkt
Oxide: Twisted citron, Blueprint sketch en Wilted violet
Stempelinkt
Versafine Clair: Nocturne
Pigment poeders
Perfect paerls: Biscotti
Stansen
Crealies XXL no. 7
Overig
Kleurpotloden van Faber Castel, the Black edition
Inkt blending brushes

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 


Monique was erg blij met de kaart...
En jullie weten het he? Dan ben ik ook blij! 

Creatieve verjaardagsgroetjes, Anja

2 opmerkingen: