woensdag 21 juli 2021

In the Spotlights #4



Hallo allemaal,

Als je iemand hebt die helemaal dol is op alles wat met 
vliegen te maken hebt dan ben je extra blij met zulke leuke 
en toepasbare stempels van IndigoBlu.

Deze pillow-box is ook enorm handig om een eigen gemaakte 
tegoedbon, een presentje of wat geld cadeau te geven.


Ik heb het zwarte papier met behulp van een stencil voorzien 
van Distress Oxide inkt.
Hiervoor heb ik 2 kleuren uitgekozen.
Het oplegkaartje is gemaakt van wit papier en met een blendingbrush 
een laagje van de blauwe inkt aangebracht.
Pas daarna heb ik de maan/zon gemaakt en met behulp van 
gescheurd papier ook de wolken.
Voor het ietsie pietsie geglitter heb ik embossingpoeder gebruikt.
Maar ik denk niet dat jullie het op de foto kunnen zien.

 

Gebruikte materialen
Zwart papier 210 gr
Dye inkt
Oxide inkt: Salvaged Patina en Stormy sky
Stempelinkt
Embossingpoeders
Stencils
Stempels
Fly High A6 van IndigoBlu
Stansen
Crealies create a Box no. 3
Overig
Quickie glue pen

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en geleverd worden.


Foamtastische groetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten