woensdag 2 juni 2021

Mothers Day


Hallo lieve volgers,

Vandaag wil ik jullie de kaart laten zien die ik voor mijn,
92 jarige, moeder heb gemaakt.
Voor Moederdag natuurlijk.

Ik heb gekozen voor zachte kleurtjes inkt, 
zo zacht, dat ze bijna pastel lijken te zijn.


Alle drie de kleuren op de ronde gelliplate aangebracht, nat gesprayd 
en met het papier een afdruk genomen.
Door de stencil heb ik naast de cirkel, met dezelfde kleurtjes, 
de inkt aangebracht met de blending brushes.


Intussen ook wat papier op kleur gemaakt met de gele en groene inkt
zodat daar de blaadjes en bloemen uit gestanst kunnen worden.
De hoeken heb ik afgerond met de hoekpons.
Hierdoor behoud de kaart de zachte uitstraling.

 
Gebruikte materialen
Artist Drawingpaper van Schut 225 gr.
Dye inkt
Distress Oxide: 
Victorian velvet, Antique linen en Bundled sage
Stempelinkt
Archival: Jet black
Embossingfolder
Nellie Snellen EFE 030
Stencils
Mini stencil, set 4 van T. Holtz
Stempels
Fijne dag van Artspecially 2017
Stansen
Crealies Set of 3 no. 47
Blaadjes van CraftEmotion
Overig
Gelliplate ΓΈ 10 cm.
Blending brushes
X-Cut hoekpons
Micron pen 005, black

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 


Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking: