woensdag 16 juni 2021

New Home


Beste volgers,

Vandaag een verhuis, of te wel een nieuwe woning, kaart.


Het witte papier is met de verschillende kleuren distressinkt op kleur gebracht.
En met dezelfde kleuren heb ik gestempeld maar ook voor het stencil gebruikt.
De hele kleine sleuteltjes op de achtergrond zijn gestempeld met versamark 
en bewerkt met de queens gold embossingpoeder.
De andere twee kleuren embossingpoeder heb ik gebruikt voor de 
grote sleutel en het 'slotplaatje'.

Ik blijf deze kleurcombi erg mooi vinden en voor deze keer, weet ik toevallig,
 dat het nieuwe interieur ook in dit soort kleuren zal zijn.
Maar eerst zijn ze nog druk met verbouwen en zo...

 

Ook de binnenkant van de kaart heb ik met inkt en zo bewerkt maar ben helemaal vergeten er een foto van te maken...helaas.
Het kaartje is intussen al ontvangen door de nieuwe huiseigenaar 
en werd heel erg mooi gevonden.

Gebruikte materialen
Artist drawing paper 225 gr
Aquarelpapier 185 gr van WaterArt
Kraft papier van CraftEmotions
Dye inkt
Distress Oxide: Gathered twigs, Faded jeans en Stormy sky
Stempelinkt
Archival inkt: Coffee
Embossingpoeder
Ancient amber, Dirty sand, Ancient amber en Queens gold
Pigmentpoeders
Perfect pearls: Perfect gold
Stencils
Ministencil Set 10 t. Holtz
Stempels
Sleutels van Craft Sesations
Bits & Pieces no. 4 en 94 van Crealies
Hoera divence van Nellie's choice
Stansen
Crealies Mix&Match no. 1
Flowemix en Flowermix large van CratfEmotions
Leaves mix van CraftEmotions
Flower van Card Deco essentials


Dank je wel voor je bezoekje en je geeft mij waardering door volger te 
worden van mijn blog en af en toe een reactie achter te laten.
Dank je wel!

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. De nieuwe eigenaar is niet alleen met de nieuwe woning, maar ook met dit MOOIE kaartje in z'n/haar sas.
    En ja.....het blijft een MOOIE kleurencombinatie Anja.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen