zondag 30 mei 2021

In the Spotlights Three



Hallo allemaal,

Voor de IndigoBlu spotlight serie wil ik jullie drie ATC kaartjes laten zien.
ATC is een afkorting van Artist Trading Cards.


De bedoeling is deze kleine kunstwerkjes met anderen te ruilen 
en hierdoor krijg je een unieke verzameling.
Je kan één kaartje maken of een serie van drie tot wel 12 kaartjes.
Elk kaartje is 6.4 X 8.9 cm. 
Achter op de kaartjes zet je naam, contactinformatie 
bijv. emailadres, de datum en een titel.
Indien het een serie betreft: krijgen ze een nummer van de serie 
(bijv. 1-4, 2-4, 3-4, 4-4). 
De serie die ik gemaakt heb heet Blooming en bestaat uit 3 kaartjes.


Allereerst heb ik het papier op kleur gebracht met in 
water opgeloste groene Bistre.
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel Bistre je gebruikt maar
ik kreeg deze keer een zachte, wat antieke, groenkleur.


De bloemen zijn gestempeld met Versamark en daarna voorzien
 van Gold, super fine, embossing poeder.
Nadat dit mooi gesmolten was ben ik met een waterpenseel 
(zonder water erin) de bloemen gaan inkleuren.
Hiervoor heb ik Ecoline en distress inkt gebruikt


De tekstjes heb ik afgedrukt met bijpassende kleurtjes stempelinkt
en tot slot alles gemat op mat, donker mosgroen, linnenpapier.

Gebruikte materialen
Donker, mosgroen linnenpapier
Dye inkt
Stempelinkt
Versafine Clair: Purple delight
Pigmentpoeders
Embossingpoeder
Stempels
Aster A6 van IndigoBlu
Conehead Daisy A6 van IndigoBlu
Dandelion van IndigoBlu
Tekstje van Carban crafts
Stansen
X-tra no. 3 van Crealies
Overig

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en geleverd worden.


Foamtastische groetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten