woensdag 19 mei 2021

Foamtastic Challenge Mei 2021

 Hallo Allemaal,

Ik heb een voorbeeldcreatie gemaakt voor de maandelijkse 
Foamtastische challenge van de maand mei.
Groen en ronde vormen. 

Ja, we zijn allemaal, jij ook hoor, weer uitgedaagd en ik kan dit 
ronde sta-kaartje vandaag aan jullie laten zien.

.

De cirkels zijn allemaal voorzien van inkt om ze op kleur te brengen.
Vervolgens heb ik de expanding mousse via het stencil op de cirkels aangebracht.
Door het nu te verwarmen met de heat-tool zet het uit en krijg je 
een wat "gepoft" effect aan de eerder gemaakte structuur.
Hier overheen heb ik ook wat glossy accents gedaan voor de glans.
De ringen die tussendoor lopen zijn voorzien van wat inktspetters 
om het geheel niet te clean te laten zijn.


Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de webwinkel kan vinden en/of bestellen stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.



Kijk voor verdere info op Facebook en wordt lid van deze leuke groep.
En het wordt nog leuker als je ook mee doet... 
Je kan immers kans maken, bij 10 of meer deelnemers,
 op een waardebon van 15 euro!
Hoe leuk is dat?


Foamtastische groetjes, Anja



Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten