woensdag 17 februari 2021

In the Spotlights Fearie & Magical...


Hallo trouwe volgers,

Ik heb een, soort van, stempel-creatie gemaakt 
voor de 'Foamtastische Huiskamer'.
De IndigoBlu stempels, 'Fearie & Magical...' 
staan de komende twee weken in the Spotlights! 


Voor deze kaart heb ik wat zogenaamd "restmateriaal" gebruikt.
Nu is voor ons creatievelingen heel veel materiaal wel heel
 erg moeilijk om weg te gooien.
Want, zo denken wij, "wie weet kan ik het gebruiken..." 
Niet waar???


De basis van de kaart is gemaakt van zwart papier.
Op de voorkant zit eerst carftpapier met daar bovenop 
1 laagje van een papieren zakdoekje.
Ja hoor, een schone natuurlijk...
Voordat ik het zachte zakdoekjes-papier op maat gescheurd heb,
 heb ik het flink gekreukeld door er een prop van te maken.
Voor de volgende laag heb ik het inpakpapier van de winkel gebruikt.
Echt, zoohooo zonde om weg te gooien ha ha ha...
Ook dit heb ik langs een liniaal op maat gescheurd.

De stempels heb ik afgedrukt met stempelinkt van Archival en 
voorzien van een glanslaagje door de clear embossingpoeder.
Ook voor de binnenkant van de kaart heb ik een 
tekstje uit het inpakpapier geknipt en opgeplakt.


Gebruikte materialen
Zwart papier 210 gr
Kraft papier
Inpakpapier van 'De Foamtastische Huiskamer'
Stempelinkt
Embossingpoeders
Stempels
Overig
Kleurpotloden van Faber Castel, Black edition

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.


Wil je ook zo'n kaartje maken??? Bestel snel ...
Dan wordt het ingepakt bezorgd in dit hele leuke pakpapier😉😜😃

Foamtastische groetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

1 opmerking: