woensdag 24 februari 2021

Black & White


Hallo mede knutsellaars,

Vandaag een creatie die mee gaat doen aan de 


Het thema is Black & White en het mag van alles zijn,
Van schilderij tot een kaartje


Voor het stempelen heb ik twee soorten zwarte stempelinkt gebruikt.
Want bij de ene afdruk deed Versafine Clair het beter en 
voor de andere juist weer de Archival inkt.
Dat vond ik echt heel opvallend.

Omdat de kaart tijdens het maken van de foto steeds dicht viel heb 
ik het heel even midden in de witte sneeuw gezet.
Nu kan je alle onderdelen van deze kaart zien zonder dat daar 
veel foto's van gemaakt hoefde te worden.
Ik bedoel dan onderstaande foto 😉


Gebruikte materialen
Zwart papier 210 gr.
Wit papier 200 gr
Stempelinkt
Archival, Jet black
Versafine Clair, Nocturne
Embossingpoeder
White
Stempels
Woodland Dreams, Swirl Centre flowerhead en
Floral edges van Chocolate Baroque
Tekst van Inkadinkado
Stansen
XXL no. 38 en Uno no. 48 van Crealies 


Creatieve stempelgroetjes, Anja

5 opmerkingen:

  1. Ik kom nog een keertje reageren op dit PRACHTIGE kaartje Anja. De vorige keer is er waarschijnlijk iets fout gegaan.
    De sneeuw heeft je goed gedaan, want zo is dit SCHITTERENDE kaartje extra goed te bewonderen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave B7W kaart Anja, liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen