woensdag 10 februari 2021

Foamtastic Challence Feb 2021



Hallo beste volgers,

Weten jullie dat er een hele leuke Februari challenge is bij 
'De Foamtastische Huiskamer' ???
Kijk voor verdere info op Facebook en wordt lid van deze leuke groep.
En het wordt nog leuker als je ook mee doet... 

Ik heb een voorbeeldcreatie gemaakt en laat jullie dit 
vandaag o.a. via mijn blog aan jullie zien.


Eerst heb ik een stuk Artist Drawing paper op maat gesneden.
Daarna ben ik de karmijnrode acrylverf, met een propje keukenpapier, 
deppend op het papier gaan aanbrengen. 
Dit ziet er heel anders uit dan als je de verf aanbrengt met een kwast.
Vervolgens heb ik door het stencil de black soot inkt aangebracht.
Ook heb ik met de fineliner een aantal driehoeken, verschillend van 
formaat via het stencil, getekend.
Nu is de achtergrond klaar.


De verschillende maten driehoeken die ik uit heb gestanst heb ik op een decoratieve manier een plekje te gegeven.
De tekst 'Inspire" heb ik 3 x gestanst en op elkaar geplakt.
Vervolgens ge-embossed met clear embossingpoeder.
De kaart is gemat op zwart en wit papier.

 

Gebruikte materialen
Zwart kaart papier
Dye inkt
Acrylverf
Embossingpoeders
Stencils
Stansen
Overig
Keukenpapier


Foamtastische groetjes, Anja


Alle weblinks verwijzen direct door naar de webwinkel 

1 opmerking: