woensdag 6 maart 2024

Beterschapjes


Hallo beste Blogvolgers,

Vandaag laat ik jullie een beterschapskaart zien die ik gemaakt heb 
voor Elise, een jonge dame die een schouderoperatie moest ondergaan.
Mijn gevoel zei mij dat dit even nodig was.
Dus hup, alle knutselspullen op tafel en aan de slag want de operatie zou 
over twee dagen al plaatsvinden en het moest ook nog via de post!


De achtergrond is op kleur gebracht met de Distress oxide inkten 
en ook het stencil is gebruikt voor op de achtergrond.
De bloem heb ik drie keer afgedrukt waarvan 2 x ook het 
embossingpoeder gebruikt. Dit voor de bovenste 2 bloemen. 
Vervolgens heb ik er ook de kleurpotloden op los gelaten (ha ha)
en hierdoor kwamen meer details tot leven.

Uit het restpapier heb ik allemaal kleine rondjes geknipt met de 
gaatjesmaaktang. Echt weer een word voor galgje he?

De bloemen heb ik opgebold en op elkaar geplakt met net zo als alle 
kleine rondjes voor het bloemenhart.
Voor het vastzetten van deze kleine rondjes heb ik 3D kit
gebruikt want dan heb je langer tijd om ze te verschuiven 
en blijven ze mooi bol tijdens de reis met de post.


Tot slot heb ik ook de binnenkant een klein beetje kleur gegeven 
met gebruik van de stencil.
Doordat ik de inkt-brushes gebruik kan ik de kleuren heel licht/zacht
aanbrengen ondanks dat ik verschillende kleuren gebruik.

 

Gebruikte materialen
Artist drawing paper 225 gr van Schut
Dye inkt
Distress Oxide ink: Villainous potion,
Broken china en Uncharted mariner
Stempelinkt
Versafine clair, Fantasia
Kleurpotloden
Lightfast kleurpotloden van Derwent
Embossingpoeder
Sparkle white transparant
Stencils
Mask 110, letter grunge van Studio Light
Stempels
Card deco Essentials, Gerbera
Beterschap, outline van Crealies
Stansen
Blaadjes van CraftEmotions

Overig
Blending foam
Blending brushes
Water
Heatgun
Antistatic bag
Schaartje
DZ tape
Gaatjestang
3Dkit


Ze was blij met de kaart en ook de operatie is helemaal goed gegaan.
Elise, nog veel succes met revalideren!

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en wat heb je er een werk van gemaakt, die rondjes uit de gaatjestang zijn inderdaad zo leuk om te gebruiken. Ik heb ze ook lang bewaard uit de Dies van mijn planner maar uiteindelijk toch maar weggedaan want dat waren er zo veel!

    BeantwoordenVerwijderen