woensdag 28 februari 2024

Estás Linda

Hallo lieve volgers,

We waren uitgenodigd door Linda voor de opening van
haar eigen schoonheidssalon. 
Ze stond te glunderen van trots met een hele dikke vette glimlach.


Wat heeft ze het mooi voor elkaar.
Alles zo mooi opgezet, heel sfeervol en met mooie kleuren
 en oog voor de details.
Estas - Linda vertaald uit het Spaans betekent
"Jij bent mooi" 

Wil weten over welke salon ik het heb?
Kijk dan even op haar site door HIER te klikken

We kregen bij vertrek een organza zakje met daarin een mooi
glazen potje waarin een een geurig kaarsje huisde.
Aan dat zakje hing een kaartje met de nieuwe naam van 
de salon en ook het nieuwe logo.
Nu zullen jullie je afvragen waarom ik dit vertel...?
Nou gewoon omdat ik vergeten ben er een foto van te maken...
En en en
Dit kaartje, het lintje en het zakje heb ik op de kaart verwerkt.

  

Ze was er helemaal weg van en liet mij weten deze kaart 
zeker te gaan bewaren.


Gebruikte materialen
Koperkleurig designpapier
Créme kaartkarton van Florance
Stansen
Cutting&embossing Esnee van Joycrafts
Bloemstansen en de blaadjes van Crealies
Twigs en Holly leaves van CraftEmotions
Card deco Essentials dies, van harte 


Aan de binnenkant van de kaart
staat deze felicitatie en rechts onderin de hoek het bloemetje.

Overig
DZ tape
Tacky glue
Schaartje
Scoreboard
Lintje
Organza tasje
Kaartje met logo en bedrijfsnaam


Linda, Heel veel succes en nogmaals 
van Harte gefeliciteerd met je eigen salon!!!

Bedankt lieve volgers dat jullie even langs zijn gekomen 
om mijn blog te bekijken!

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen: