woensdag 20 maart 2024

inmagine


Hallo beste volgers,

Deze keer kan ik jullie een nieuwe creatie laten zien die ik heb 
gemaakt voor de Foamtastische Huiskamer

Stel je nou eens voor, dat ...???

Wat zou je dan willen creëren om dit gevoel uit te drukken?
Welke materialen zou je kiezen?
Welke kleuren ga je dan gebruiken? Of pak je juist onbewust?

Neem dit een keertje in je hoofd en doe wat in je opkomt.
Probeer het maar eens.


Ikzelf kreeg een warm gevoel, iets tropisch maar ook iets 
verborgen of mystieks.
En er zijn hele andere kleuren naar voren gekomen.
Kleuren die ik normaal niet vaak gebruik.
Dat vond ik wel heel apart.

De kaart is opgebouwd uit verschillende lagen
en de basis laag is gemaakt met Distress Oxide ink
die ik horizontaal en boven elkaar heb aangebracht en geblend.
Alle lagen van deze creatie zijn als het ware door elkaar heen ontstaan.


Gebruikte materialen

Stencils

Stempels

 

Gereedschap

Lijm & Tape
 
Overig

Via de mail te bestellen:
Distress Inkt Oxide: Forest moss, Rusty hinge, Mustard seed en Vintage photo
Embossing glaze, Vintage photo van Ranger
Stempelinkt, Archival, Sepia


Wanneer je zelf aan de slag bent geweest naar aanleiding van deze
voorbeeldcreatie kan je dit ons natuurlijk laten zien in de
facebookgroep van Foamtastic Crafts.

Wisten jullie al dat op 27 april de officiële opening is 
van de nieuwe locatie?
Dat de stenen winkel vanaf 16 maart gesloten is?
En ook dat De Foamtastische Huiskamer dan 
Foamtastic Crafts zal gaan heten?

Foamtastische groetjes, Anja

Alle eventuele weblinks verwijzen direct door naar
de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer.

1 opmerking: