woensdag 5 oktober 2022

Welkom in...


Hallo allemaal,

Mijn vriendin woonde twee deuren verder maar is intussen verhuisd 
naar een huisje waar alles gelijkvloers is met een klein tuintje.
Haar zoon heeft het "ouderlijk" huis gekocht en is aan het verbouwen geslagen.
En nu na twee maanden zijn ze bij ons, in ons straatje, komen wonen.
Natuurlijk voor hen een kaart gemaakt om ze welkom te heten.


Ik weet dat ze niet van felle kleuren houden en zwart wit juist
meer hun favoriete combi is.
Zwart - Wit vond ik te "hard" om te gebruiken bij deze kaart.
Ik heb voor wat zachte tintjes gekozen op zacht crème papier.
Voor de details heb ik de gelly roll pens gebruikt 
en voor het aanbrengen van schaduw zou ik mijn pastel potloden gebruiken.
Helaas ben ik dat vergeten.
Dom he?


Dit is een klein stukje van de binnenzijde ik wil natuurlijk onze straatnaam
privé houden maar dat zullen jullie wel begrijpen

 

Gebruikte materialen
Glad crème papier
Dye inkt
Distress ink: Frayed burlap, Black soot, 
Hickory smoke en Antique linen
Stempelinkt
Versafine clair, Nocturne
Stencil
Starry night van Dutch Doobadoo
Stempels
Tree of courage, Pipin, See a Fairy, Tree hive set, 
en Creeping vine van Lavinia Stamps
Kleine, rubber letter stempeltjes
Stansen
Decorette van Crealies

Overig
Blending brushes
Gelly roll pens van Sakura
Stamp cleaner
Dubbelzijdige tape

Vrijwel de meeste producten, op de Lavinia stempels na, zijn te vinden in de 
webwinkel van De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Wij wensen hen samen heel veel geluk en woonplezier!

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. ondanks jouw eigen kritiek dat je sommige dingen vergeten bent, vind ik dit een schitterende kaart! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh! Ook 'n lavina fan hier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MOOIE kaart Anja.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen