woensdag 19 oktober 2022

Voor mijn grote zus...


Hallo lieve volgers,

Ik heb weer een creatie om aan jullie te laten zien.
Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn jarige zus.


Ik heb het papier, in laagjes, op kleur gebracht met de 
groene en blauwe inkt kleurtjes.
Door ze elke kleur heel lichtjes met de blendingbrushes 
aan te brengen lijkt het alsof er een soort "gloed" ontstaat.


Voor het stempelen heb ik ook meerdere kleuren stempelinkt gebruikt
om zo meer effect te krijgen en wat meer diepte.


Ook de binnenkant heeft wat versiering gekregen.
Mooi zacht en subtiel. 
Op de foto is het duidelijker te zien dan als in de kaart.

Voor de afwerking van de voorkant ben ik aan de slag gegaan
met de ietwat donkere inktkleuren.
Met de potloden heb ik hier en daar wat schaduw aangebracht.
Met de gelpennen zijn er details aangebracht
en ook hier en daar wat kleine stipjes toegevoegd.

 

Gebruikte materialen
Artist drawing paper 225 gr van Schut
Wit glad stempelpapier
Dye inkt
Distress ink: Salty ocean, Peeled paint
 en Pine needles
Stempelinkt
Versafine clair: Fantasia, Rain forest,
Shady lane, Nocturne, Twilight en Medievel blue
Stencils
Mixed Media stencil 027 van N. Choice
Stempels
Wishing tree, Fairy charms, Wild hares set small, 
Mini leaf 2 en Field grass van Lavinia stamps
Overig
Pastel potloden, black en white van Bruynzeel
Blending brushes
Blending tool
Cirkel van mica
Wink of Stella 999 Zig marker
Gellyroll gelpennen div. kleuren
Sharpie white

Vrijwel de meeste producten, op de Lavinia stempels na, zijn te vinden in de 
webwinkel van De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Ik hoop jullie ook deze keer weer geïnspireerd te hebben 
met mijn creatie van vandaag.
Als je een vaste volger van dit blog wil worden, 
wordt dit zeer gewaardeerd!

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking: