woensdag 9 maart 2022

Voor haar...


Hallo bloggers,

Vandaag een klaart voor een vriendinnetje van mij.
Inmiddels heeft zij haar 70ste verjaardag gevierd.
Ze geniet van alles en doet ook alles op haar gemakje.
Zij is...zoals een mooie bloem...


Voor deze kaart heb ik gekozen voor warme kleuren omdat dit bij haar past.
Hiervoor heb ik wederom gewerkt met de dye spray's van IZink.
Samen met het embossingpoeder, stencils en de stempels is dit kaartje ontstaan. 

 

Gebruikte materialen
Aquarel papier 185 gr van WaterArt
Cream linnen papier 240 gr van Card deco
Dye inkt
Distress inkt: Fired brick, Wild honey en Aged mahogany.
Dye spray
IZink Dye spray: Pomegranate, Lavender en Sunflower
Waterverf
Shiny metalic water color paint, Gold
Embossingpoeder
Relief gold extra fine van IZink
Stencils
Mask no.  van Studio Light
Stempels
 Mandala's no. 008 van Nellie' s Choice 
Overig
3-D kit
Dubbelzijdige tape
Heattool
Foan tape 2 mm.

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Ik hoop jullie ook deze keer weer geïnspireerd te hebben 
met mijn creatie van vandaag.
En als je ook een vaste volger van dit blog wil worden, 
wordt dit zeer gewaardeerd!

Creatieve groetjes, Anja
 

1 opmerking:

  1. wat een mooie achtergrond heb je gemaakt, schitterende kaart , groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen