woensdag 24 november 2021

So kind...


Daar ben ik weer...

En het is weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.
En ook deze keer is het een soort black & white kaart geworden.
Soort van??? Jazeker, want het "witte" papier is niet echt wit maar licht ecru.


Ik heb de Aster bloem stempel zo gedraaid dat de blaadjes mooi 
verdeeld op het vierkante papier (13x13 cm.) uit kwamen.
Op deze manier heb ik de bloem 4 x afgedrukt.
Hierbij heb ik wel mijn stempelhulp gebruikt.
Daar bovenop een vierkant (8x8 cm.) gemat op zwart papier.

De tekstjes heb apart afgedrukt zodat ik ze ook kon matten op zwart papier.
Zwarte bloemen en zwarte blaadjes...???
Yep! en ik vind ze heel mooi op deze kaart passen
of denken jullie daar toch anders over?
Laat het ons dan even weten.


Gebruikte materialen
Ecru papier 300 gr.
Stempelinkt
Stempels
Stansen
XXL no. 8 en set of 3 no 36 van Crealies, (bestelbaar via e-mail)
Overig

Mocht het nou zo zijn dat ik een product heb gebruikt wat je niet in de 
webwinkel kan vinden stuur dan een mailtje naar: shop@foamtastisch.nl
 Want vaak kan het wel voor je besteld en/of geleverd worden.

Foamtastische groetjes, Anja


Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten