woensdag 3 november 2021

Foamtastic Challenge November 2021

 

Hallo trouwe volgers,

Vandaag laat ik jullie een voorbeeld creatie zien die ik heb gemaakt 
voor de Foamtastic #Challenge november 2021.
Het thema is een zo'n wit mogelijke creatie!


Gebruikte materialen
Wit, wat gewolkt kaart papier
Rood kaartpapier
Embossingpoeder
Stansen
Florels 12 van Elizabeth Craft designs no. 1873
Garden Greens thinlits Sizzix Tim Holtz
Overig
2 Gelatine blaadjes
Koordje

 

Er is voor het maken van dit kleine lantaarntje, 12 cm. hoog) ietsje geduld 
nodig maar dat wordt echt beloond.
De basisvorm moet 6 x worden uitgestanst en goed worden gevouwen.
Ook voor het aan elkaar lijmen van alle gestanste delen heb ik wel voor hele sterke dubbelzijdige tape gekozen samen met wat vloeibare lijm zodat je 
nog wat kan "bewegen".
De raampjes heb ik gemaakt van de gelatine blaadjes en geeft het 
glas een "robuuste" en antieke uitstraling.
De poinsettia's worden ook uit het witte papier gestanst.
Ik heb wat opgebold met de opbolpen en met de hand verder in vorm gebracht.
De Foam Ball Clay heb ik pas aangebracht nadat alles klaar was 
en lijm goed was gedroogd.


Doe je ook mee met deze uitdaging?
Laat zien wat je hebt gemaakt en plaats je uitwerking in de FB groep met de 
hashtag #challengenovember2021, of zet je uitwerking rechtstreeks in het
album van de challenge van de maand november.

Creatieve Challenge groetjes, Anja
Alle weblinks verwijzen direct door naar
de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten