woensdag 1 december 2021

Wilmaaaaaa...


Hallo lieve volgers,

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik voor Wilma 
haar verjaardag heb gemaakt.
Helaas, maar het is gelukkig de eerste keer, heb ik door omstandigheden 
geen kans gehad haar kaart op tijd af te hebben.
Maar ze verdiend gewoon een kaartje hoor, dus hup aan de slag...

Ik weet dat ze van heldere kleuren houdt maar ik vond deze kleurcombi zo mooi, samen met de goudspettertjes, dat ik juist voor haar wilde gebruiken.


Deze creatie is opgebouwd met diverse maten cirkels
in wisselende kleuren en of patronen.
Zoals jullie inmiddels al wel van mij gewend zijn werk ik
hoofdzakelijk met zelf op kleur gemaakt papier.
Deze keer met nieuwe dye spray's van Seth Apther aan de slag gegaan
en ze werken erg prettig. 
Ze geven een mooie en fijn spray zonder een boel gespetter.
Het lijkt er misschien een beetje op dat dit een "Hup Hup inelkaarflatskaart 
is", maar het tegendeel is waar.

Helaas ben ik vergeten ook een foto te maken van de binnenzijde.
Ook die is mooi geworden maar dat moeten jullie 
deze keer maar aannemen ha ha...

 

Gebruikte materialen
Aquarel papier A4 200 gr. van De Foamtastische Huiskamer
Zwart kaartpapier 210gr.
Dye inkt
Distress inkt: Mustard seed
IZink Dye Spray: Sunflower en Liquorice
Waterverf
Metalic waterverf, gold
Stempelinkt
Versafine Clair, Nocturne
Embossingpoeder
Clear, super fine
Stempels
Bugs & Flower text van Carla & CraftEmotions
Eline's Animals tekstjes, M. Design
Stansen
XXL no. 80 van Crealies

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 



Fijne verjaardags groetjes, Anja
 

2 opmerkingen:

  1. Hi Anja, Hope your weekend is great. What a fabulous card design. love the colours . xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combinatie, gaaf gedaan met de cirkels een prachtig geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen