woensdag 21 oktober 2020

Condoleance...


Lieve allemaal,

Deze dag wil ik jullie dit kaartje laten zien.
Het is een kaartje gemaakt voor een heer die overleden is.
Hele lieve, gelovige en mooie man die al een hele tijd met zijn
 gezondheid aan  het tobben was.
Het is goed zo.....is het gevoel bij ieder die ik tijdens het afscheid sprak.
Maar gemist worden doet hij zeker!



Gebruikte materialen
Artist drawingpaper
Dye inkt
Distress: Black soot, Blueprint sketch, Salty ocean, Faded jeans,
Tubled glass, Foerest moss, Peeled paint en shabby shutters.
Stempelinkt
Versafine Clair: Nocturne
Stempels
Boom van Craftsensations
Vogels en tekst van Crealies
Stansen
XXL no. 10 van Crealies


Aan de binnenzijde van de kaart heb ik een gekleurde 
strook gemaakt met distress inkt.
Omdat hij een echt natuurmens was heb ik voor veel blauw en groen gekozen.
Daar overheen heb ik de boom gestempeld.
Vervolgens uit de voorkant van de kaart een rechthoek gesneden, 
en nogmaals de boom afgedrukt evenals de tekst.



Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Prachtige stempel voor deze gelegenheid, wat een leuk idee om uit de voorkant een rechthoek te snijden. Mooie kleurencombinatie en zo smooth geïnkt, topkaart,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so nice, lovely card. Awesome colours and great design. xx

    BeantwoordenVerwijderen