woensdag 7 oktober 2020

Autumn Challenge


Hallo beste volgers,

Vandaag een herfst kaart.
Deze kaart ga ik insturen voor de challenge van Chocolate Baroque


Gebruikte materialen
Licht, crème papier
Artist Drawing paper 225 gr
Mat, lindegroen kaart papier
Dye inkt
Distress inkt: Forest moss en crackling campfire
Oxide: Peeled paint, Rusty hinge, Walnut stain, 
Forest moss en Crackling campfire
Waterverf
Shiny metalic water color paints: Rust
Pigmentpoeders
Perfect pearl spray: Heirloom gold 
Stempels
Autumn Hedgegrow van Chocolate Baroque
Stansen
XXL no. 85, Duo dies no. 35 en 35A,
CLCS no. 11, Uno no. 48 en set of 3 no. 48
Spellbinders: circles small
Overig
Masking tissue van Chocolate Baroque

  

Rond de midden-cirkel heb ik gestempeld met de kleine stempels van
Autumn Hedgerow set van Chocolate Baroque in diverse inktkleuren.
Voor de afwerking van de groene basiskaart en de bloemen heb ik 
de metalic waterverf gebruikt.


Creatieve herfstgroetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Beautiful colours and image. Lovely design. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een hele mooie herfstkaart.
    Een mooie achtergrond gemaakt met prachtige krisanten.
    Anja ik laat je even weten wat ik samen met mijn vriendin Karin ook een challenge groep met een maandelijks thema hebben, misschien iets voor jou ? Kom anders eens kijken op https://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met mooie bloemen en geweldige achtergrond!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen