woensdag 28 oktober 2020

Creative Book For Positive Memories,


Part three

Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie Weer een bladzijde laten zien uit het album 
wat ik heb gemaakt voor mijn beste vriendin.
Wil je er meer over weten of wil je weten welke 
materialen ik heb gebruikt?
 klik dan even HIER dan kom je vanzelf
bij het eerste bericht en daar zijn al deze details te vinden.
En HIER voor het tweede bericht


Op deze bladzijde heb drie "doorsteek" vakken gemaakt.
Hierin passen grote en kleine tags of boekjes

 

Hier zie je beide bladzijdes naast elkaar.
Op de rechter bladzijde heb ik 2 vlakken gemaakt 
waar op ze foto's kan plaatsen.
Dit zijn de zogenaamde photo frames.


Op weer een andere bladzijde heb ik deze twee envelop-vakken gemaakt.
Ze sluiten met magneetje en daar kan mijn vriendin van alles in stoppen 
zoals foto's of leuke kaarten.

De foto van de bladzijde ernaast is helaas niet scherp dus 
die heb ik achterwege gelaten.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik om privĂ© redenen niet 
alle details en bladzijdes op de foto heb gezet.
Tot de volgende en laatste bladzijdes!!!


Creatieve memory groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten