woensdag 3 juni 2020

Creative Book For Positive Memories,

Part Two

Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie Weer een bladzijde laten zien uit het album 
wat ik heb gemaakt voor mijn beste vriendin.
Wil je er meer over weten of wil je weten welke 
materialen ik heb gebruikt?
 klik dan even HIER dan kom je vanzelf 
bij het eerste bericht en daar zijn al deze details te vinden.


Dit is een bladzijde waarop ik veel ruimte heb vrij gehouden 
om een foto of een paar kleine foto's te kunnen plakken.
Op het kleine kaartje, met de sleutel, kan zij aantekeningen schrijven
over de op geplakte foto's.

 

Voor de rechter bladzijde heb ik twee boekjes gemaakt.
Deze kunnen in de daarvoor bedoelde gleufjes gedaan worden.
Op de kaft van het "staande" model boekje heb ik haar initiaal 
gestempeld en de kaft verder afgewerkt met inkt en embossingpoeders.
Aan de binnenkant zitten een aantal witte bladzijdes die versierd zijn met 
kleine gestempelde elementjes.
In deze boekjes kan ze lekker veel krabbels kwijt.

 

Het "liggende" boekje heeft ook een versierde kaft gekregen
 in dezelfde kleurlijn.
Ook dit boekje is gevuld met witte bladzijdes waarop zij kan schrijven.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik om privĂ© redenen niet 
alle details en bladzijdes op de foto heb gezet.
Tot de volgende bladzijde!!!


Creatieve memory groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten