woensdag 24 maart 2021

Time Flies...


Hallo allemaal,

Ik wordt altijd helemaal blij van jullie bezoekjes,
en als er een reactie is achtergelaten...
Dan geniet ik er dubbel van en kan mijn dag niet meer stuk hoor!


Dit kaartje is er zo eentje van...
Echt zo eentje die in je hoofd zit weet je wel...

Dat ga ik maken en dan met die en die kleur en dan doe ik zo en zo...
Nou, Zo Dus!


Gebruikte materialen
Artist Drawing paper 225 gr. van Schut
Zwart kaartpapier
Dye inkt
Oxide inkt: Mermaid lagoon, Ground espresso en Wilted violet
Pigmentpoeders
Perfect pearls: Perfect gold
Embossingfolders
Clocks van Crafts Unlimited
EFE 030 van N. Snellen
Wax
White Gold Starlight van Imagination
Stansen
Crealies Set of 3 no. 14 en CLCS no. 11 
Tandwielen en wijzers van CraftEmotions
Overig
Splitpennetje
Plakpareltjes, gold

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 


Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Heel erg FIJN voor je als datgene je in je hoofd hebt zitten er zo MOOI uit komt. Bij mij lukt dat maar zelden.....hihihi.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk is dat wanneer je een idee hebt en je het ook zo kunt maken. Mooie kaart met deze geƫmboste achtergrond en zachte kleuren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen